Scroll to top
© 2020 | Projekt i wykonanie: Rafał Daniecki
Udostępnij

Jak wyprzedzić konkurencję za pomocą filmów produktowych?


Blog fotograficzny i wideo | Studio fotograficzne i filmowe | .gold studio

Od stworzenia produktu czeka Cię jeszcze długa droga do pozyskania na niego klientów. Są jednak sposoby, aby skutecznie zainteresować potencjalnych odbiorców produktu. Jednym z nich są właśnie filmy produktowe, które po pierwsze są niezwykle dobrą reklamą, a po drugie niezawodnym nośnikiem informacji. Z tego artykułu, dowiesz się jaką przewagę pozwalają zyskać filmy o produkcie w walce z konkurencją.

Wzbudzenie zainteresowania

Niestety samo nagranie filmu, nie gwarantuje od razu sukcesu. Pierwszy krok jest zawsze najtrudniejszy, i tak jest też w tym przypadku. Zwykłe filmy o produkcie, powielające schematy może stworzyć każdy. Kluczem jest znalezienie sposobu, który Cię wyróżni.

Istotne będzie również wypracowanie elementu, który sprawi, że Twoi potencjalni odbiorcy poczują jakby komunikat (oraz sam produkt) był spersonalizowany dokładnie pod nich samych. Identyfikacja z produktem wywołuje chęć zakupu, dlatego ten punkt jest tak ważny na drodze tworzenia filmu.

Wartościowy i krótki przekaz

Podobnie jak zainteresowanie w pierwszych sekundach jest ważne, tak samo przekazanie informacji o produkcie jest bardzo istotne. Najlepiej skumulować je w możliwie jak najkrótszym czasie. Przekaż tylko kwestie, które będą istotne dla przyszłego użytkownika. Słowem, im krócej i treściwiej, tym lepiej.

Wzbudzenie chęci zakupu

Filmy produktowe są narzędziem marketingowym. Zadaniem marketingu jest nie tylko odpowiadanie na potrzeby odbiorców, ale również przedstawianie produktu w taki sposób, aby stał się on potrzebom.

Oto kolejne wyzwanie, którego zamierzony wynik gwarantuje wyprzedzenie konkurencji. Film produktowy powinien posłużyć Ci jako prezentacja najważniejszych korzyści, które może przynieść odbiorcy. Każdy film musi zawierać jakąś historię, a w tym przypadku jest nią właśnie opis produktu.

Żeby wiedzieć w jaki sposób opowiedzieć tę historię, musisz wcześniej zapoznać się z grupą docelową. Podstawą jest znajomość ich charakteru i trybu życia, w jaki sposób ten produkt może wzbudzić w nich potrzebę zakupu.

Uwzględnienie każdego z powyższych punktów z pewnością nie będzie proste. Opracowanie scenariusza filmu będzie wymagać mocnego zaangażowania i kreatywności, za to uzyskane efekty bez wątpienia są tego warte. Jeśli Twój film produktowy będzie interesujący i zapadający w pamięć, będzie przekazywał krótkie i pomocne informacje, a jednocześnie wzbudzi chęć zakupu u odbiorcy – osiągnąłeś/aś sukces.

Zrealizujmy Twój film produktowy!

Umów się na nagranie!

Powiązane wpisy